Livet på landet

Godis kläder

Publicerad 2014-09-03 18:39:58 i Allmänt,

Jag har beställt kläder till Vincent från NewHeaven som kom idag.
Jag hade kunnat handla hur mycket som helst därifrån! Så mycket fina kläder i massa läckra färger. Andreas tyckte jag var knäpp när jag sa att de har så fina färger så jag vill äta upp dem;-)
Bra ordinarie priser och nu var det dessutom rea på mycket av kläderna så det blev ännu billigare. Dessutom var det snabb leverans, jag beställde i måndags kväll och idag låg de i brevlådan.
Jag kommer absolut handla därifrån fler gånger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela