Livet på landet

Första passet - check

Publicerad 2014-09-02 10:32:57 i Allmänt,

Nu har jag äntligen gjort mitt första träningspass! Det är som vanligt lite tungt att komma igång men när man väl börjat är det så skönt och kul att känna hur svetten rinner och musklerna får arbeta.
Det blev en kortare cykeltur idag än vad jag brukade cykla innan jag blev gravid men jag hade iaf samma snittid per km så det är jag nöjd med eftersom jag inte har tränat på över ett halvår :-)

Det här är mina träningskompisar.



Ska även passa på att ta en pronenad på köpingen innan jag hämtar Yasmine på skolan. Det är ju så härligt väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela