Livet på landet

Byggstart

Publicerad 2014-09-06 20:17:55 i

Äntligen har blogg.se fått ordning på appen. Gjorde en uppdatering i förrgår och det var massa nya och bra saker men man kunde inte skriva inlägg. Nu har det fixat det, som tur är eftersom jag alltid bloggar från mobilen.

Idag har älskling och pappsen börjat bygga upp för uterummet och balkongen. Andreas håller fortfarande på. Han var bara in och åt sen ut igen. Han tycker det är kul att bygga och tur är väl det:-)

Själv har jag försökt att skrapa pardörrarna så jag kan måla dem sen men lilleplutt har inte riktigt varit nöjd med det. Skrapa 10 min, försöka få honom att somna, skrapa 5 min, han vaknar osv. Till slut gav jag upp:-)
Hann iaf nästan skrapa klart ena sidan på en dörr. Bara tre sidor kvar. Det är lite pilligt med alla krusiduller men är jag noga nu så blir slutresultatet bättre. 
Det funkar visst fortfarande inte att lägga in bilder då de blir vridna så det blir ingen bild på bygget idag.



Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela