Livet på landet

Vimpel

Publicerad 2014-05-07 21:34:14 i Allmänt,

Igår sydde jag vimpelflaggor i stora lass. 45 st blev det.


Idag sydde jag fast dem på kantbandet.


Bara man är noga när man mäter ut dem och har lite tålamod så var det inte svårt alls att sy dem. För att vara första gången tycker jag det blev riktigt bra.
Den första vimpeln hänger nu på plats i bebbens rum.


Bara jag har köpt mer kantband så ska jag sy en till Yasmines rum också och om det blir några flaggor kvar så blir det en liten till att hänga på spjälsängen.

Jag är verkligen i boar tagen nu och tycker det är så kul att pyssla och fixa:-)
Jag tror det har smittat av sig på Andreas också för han håller på att planera för fullt för att bygga trall runt poolen och att göra ett uterum :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela