Livet på landet

Världens stoltaste mamma

Publicerad 2014-05-21 20:06:33 i Allmänt,

Jag är så otroligt stolt över min underbara dotter som är en helt underbar tjej på alla sätt och vis. Idag är jag extra stolt efter att ha varit på utvecklingssamtal och fröken bara har bra saker att säga och resultaten på de nationella proven de gjort under våren var i toppklass. Hon hade alla rätt på flera delar! Min smarta, duktiga tjej♥
Som grädde på moset så har hon stått och strukit alla gardiner till vardagsrummet nu ikväll:-)
Jag har fått hjälp av två av mina favorittjejer idag. Den ena putsade fönstren och den andra strök gardiner♥
Nu är det bara köksfönstren kvar att putsa och byta gardiner till. Det ska jag försöka orka med imorgon, annars får Andreas ta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela