Livet på landet

Tjejhelg

Publicerad 2014-05-30 14:40:41 i Allmänt,

Andreas är i Stockholm och ska på Stockholm fields ikväll så jag och Yasmine har några härliga tjejdagar:-) Igår lyckades jag få henne att överge kompisarna och spendera hela dagen med mig istället och det visade sig bli en härlig dag. Vi planterade och gjorde fint i växthuset, gjorde manikyr, hade tjejsnack och bakade pizza:-) En riktigt härlig dag!

Idag är det kompis som gäller igen. De ska gå på cirkus ikväll och sen ska de sova över så ikväll får jag väl nöja mig med hundarna som sällskap;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela