Livet på landet

Skithund!

Publicerad 2014-05-02 16:11:40 i Allmänt,

Freja är med största sannolikhet skendräktig och då har hon en tendens att gräva sig under saker.
Den senaste veckan har hon kommit in jordig från topp till tå var och varannan dag :-( Förra helgen fick hon bada två gånger.
Jag har inte ens orkat brytt mig alla gånger under veckan som hon har kommit in täckt med jord men idag höll jag på att få spel när hon kommer in precis när vi har storstädat och jag står och skurar golvet.
Med fogsmärta from hell är inte humöret på topp så hon åkte ut fortare än kvickt och Andreas har spolat av henne med slangen och nu är hon portad till hon har torkat.
Vi har täckt för de ställen där vi tror hon är och gräver så nu hoppas jag på att slippa ett halvt grustag inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela