Livet på landet

Skitfärg

Publicerad 2014-05-04 13:34:12 i Allmänt,

Känner mig lite smått irriterad. Skulle måla gungstolen men färgsprutan vill inte fungera som den ska. Efter att ha försökt på alla möjliga vis att få det att funka så ger jag upp och penselmålar den istället.
Köpte extra dyr färg för den skulle vara så lättmålad och bli jämn och fin men det var den INTE! Den torkar på en gång så det blir fullt med penseldrag och den täcker dåligt:-( Jag har hållt på i två timmar och målat och jag är inte alls nöjd med resultatet:-( Skitfärg!
Den var mycket finare när den bara var grundmålad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela