Livet på landet

Rensa

Publicerad 2014-05-11 18:18:23 i Allmänt,

Fortsätter mitt boande med att fixa och städa här hemma.
Idag fick Andreas klädskrubb/lägga-in-allt-man-inte-vet-vart-man-ska-lägga-skrubb sig en rensning. Tänk vad mycket man kan lyckas klämma in på ett så pass litet utrymme!
Nu är det iaf städat och fint där och vi har sorterat upp sånt som ska slängas, säljas och skänkas bort. Känner alltid sån lättnad när man har rensat ut saker.
Jag har även varit lite huslig och kokat upp kött, gjort köttgryta och bakat ostfrallor.

Blev en sväng in på köpingen för att hämta några till bebisfynd och hälsa på hos mamma. Några klädesplagg till och ett badstöd:-)

Appropå att köpa och sälja saker på nätet så lade Yasmine ut alla sina Monster high grejer till försäljning och de var riktigt populära. Allt är nu sålt och hon kommer få en rejäl slant för grejerna:-)
Hon drar in pengar och jag göra av med pengar ;-)
Får se om jag också kan få in nån krona på sakerna jag ska lägga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela