Livet på landet

En bra dag

Publicerad 2014-05-03 20:22:37 i Allmänt,

Idag har faktiskt var en hyfsat bra dag, jag har klarat mig rätt så bra från foglossningssmärtor. Det resulterade i att jag fått lite gjort.

Vi har rensat ut alla lådor som man stoppar undan saker i som kan vara "bra att ha". Vad mycket skit man ska samla på sig helt i onödan.
Vi har även packat upp delar av poolen och mätt upp hur stor plats den kommer att ta så vi vet hur mycket som behöver grävas. Bara P-J har tid så ska han komma och gräva så vi kan börja med underarbetet. Hoppas det blir snart så allt är klart till sommaren så vi hinner bada så mycket som möjligt:-)

En vän jag träffar alldeles för sällan var och hälsade på. Vi hade massor att prata om och helt plötsligt hade det gått tre timmar, tiden flyger iväg när man har roligt:-)

Till middag idag blev det plockmat med allt möjligt smått och gott bla kyckling, kräftor, aioli, vitlöksbröd, cilicheese, halluomi, melon och ost och kex. Gud vad jag längtar efter att få äta en riktigt god krämigt rinnig brie ost! Det är det första jag ska handla när bebben är född!

Lite rester från middagen som man kan fortsätta äta under kvällen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela