Livet på landet

Babynest

Publicerad 2014-05-15 20:55:52 i Allmänt,

Jag har varit på jakt efter ett babynest men inte hittat nåt som faller mig i smaken så nu har jag bestämt mig för att sy ett själv istället. Det verkar inte speciellt svårt och det känns ju alltid roligare med grejer man har gjort själv.
Jag ska ta ett av Yasmines gamla påslakan och sy av så det behöver bara köpas lite vadd och kantband. Tror det ska få bli mitt helgprojekt.
Annars är helgen fullbokad av kalas, vårfest och träningar. Tror inte det är nån obokad helg kvar nu innan bebben beräknas komma. Förstår inte varför allt ska hända i maj, den månaden är alltid fullbokad med aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela