Livet på landet

Babynest

Publicerad 2014-05-19 21:47:27 i Allmänt,

Ikväll bestämde jag mig för att börja sy babynestet men när jag väl börjat så kunde jag inte sluta förens det var färdigt.
Det var lite pilligt i vissa moment men jag fick iaf ihop det. Skulle väl inte få MVG om någon skulle betygsätta det men det fyller iaf sin funktion:-)
Jag är glad att jag sydde ett själv istället för att köpa ett. Det finns hjärta och själ bakom något man knåpat ihop själv. Dessutom sydde jag det av ett påslakan som Yasmine hade när hon var bebis.


Så här ser det ut när det är öppet (vet inte varför bilden blev uppochner)

Och så här ser det ut när det är ihopdraget.


Första dagen med halvtid funkade bra och det var tur att jag inte hade heldag för idag hade jag inte orkat med det. Jag har sovit så dåligt flera nätter på rad nu så jag var helt slut när jag kom hem.
Lite vila på soffan sen var jag pigg till kvällen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela