Livet på landet

Tvättberg

Publicerad 2014-03-10 20:27:50 i Allmänt,

Det jobbigaste med att åka bort är all tvätt som blir när man kommer hem!
Har jag en gång packat ner något i en väska så ska det tvättas när jag kommer hem oavsett om det är använt eller inte. Jag tycker det känns ofräscht annars.
När man varit till fjällen blir det extra mycket att tvätta eftersom det förutom alla kläder blir massa sängkläder och handdukar också. Dessutom tvättar jag upp alla ytterkläder eftersom de stinker rök.
Nu är det "bara" två överfulla tvättkorgar kvar att tvätta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela