Livet på landet

Stackars mig

Publicerad 2014-03-13 17:14:10 i Allmänt,

Känner mig så där ynkligt killförkyld. Det värker i hela kroppen och varje steg känns som att bestiga mount everest.
Snoret rinner, känns som bomull i huvudet, varje gång jag hostar känns det som nån drar taggtråd i halsen på mig och bebben tycker inte alls om att jag hostar hela tiden. Det är alltså RIKTIGT synd om mig nu;-)
Ska göra en smörgåstårta till fredagsfikat imorgon sen tänker jag vila resten av kvällen så jag tar mig till jobbet imorgon.
Jag har ju lovat kollegorna smörgåstårta länge nu så de blir nog besvikna om de inte får det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela