Livet på landet

Osocial

Publicerad 2014-03-27 17:53:28 i Allmänt,

Blir så avundsjuk när jag läser Matplatsens blogg om deras tjejkvällar som de har varje vecka. De är ett gäng granntjejer som samlas varje onsdag och provar viner och lagar god mat.
Så skulle jag också vilja ha det. Det verkar så himla mysigt.

För tillfället känner jag mig väldigt osocial men jag orkar inte hålla på att planera in saker eftersom jag aldrig vet hur jag mår och hur mycket jag orkar med. Vissa dagar är jag fylld av energi medans jag andra dagar inte orkar nånting och helst bara vill sova.
Jag längtar verkligen efter att bebben ska komma ut nu så jag kan få tillbaka min kropp igen. Även fast jag tycker om att vara gravid så har den här graviditeten varit väldigt påfrestande och jobbig. Jag vill så mycket men orkar inte.

På lördag är vi bjudna på fest men jag får se om jag orkar gå eller inte. Jag kanske stannar kvar ett tag iaf och är lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela