Livet på landet

Influensa

Publicerad 2014-03-15 09:05:21 i Allmänt,

Vilken helvetesnatt! Blödde näsblod en timme, kroppen värkte och jag har toksvettats och haft frossa om vartannat. Täcket och kudden var alldeles blöta när jag vaknade.
Har läst på om influensa och graviditet och man skulle absolut ta alvedon vid feber så jag blev så illa tvungen att göra det då. Jag tycker inte om att ta tabletter men feber är inte bra för bebben så det blir till att knapra tabletter tills den gått ner.

Hoppas det inte blir nåt långdraget för på torsdag ska jag på linkride på Arlanda och det vill jag inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela