Livet på landet

Bebisgrejer

Publicerad 2014-03-02 21:28:24 i Allmänt,

Eftersom jag mobilbloggar så går det inte att länka till internetsidor men jag hoppas att det går att klistra in länken iaf.
Jag följer UnderbraraClaras blogg och hon är också gravid och jag känner igen mig i många av hennes inlägg. Det här inlägget är ett av dem:

http://blogg.amelia.se/underbaraclara/2014/03/02/sjuklig-och-avundsfrisk/#comment-section

Just det här med att hjärna vill men kroppen säger nej är riktigt jobbigt.
Att hela tiden ha ont är så påfrestande. Enda gången det känns bra är när jag ligger på ena sidan.
Men att få känna det lilla pyret fara omkring därinne gör att det känns lite bättre. Det är så rofyllt att bara ligga och titta och känna på magen och se hur den far omkring.

Yasmine har tjatat i flera veckor att vi ska ta in bebisgrejorna från när hon var liten så idag var vi ut i förrådet och rotade fram några lådor med kläder och andra saker.
Det var så roligt att gå igenom alla pyttesmå kläder och det väckte massa minnen.
Nu går tvättmaskinen för fullt för det blev ett helt berg med kläder, sängkläder och allt tvättbart till vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela