Livet på landet

Syskonkärlek

Publicerad 2014-06-27 14:02:24 i Allmänt,

Mina älsklingar ♡



Yasmine är en jättefin storasyster och hon byter blöjor, tröstar, bär omkring på och tar hand om sin lillebror. Hon har liksom jag svårt att slita sig från det lilla pyret.

Imorse var vi till Hudik för efterkontroll och PUK prov och trots att Yasmine inte ville följa med dit så gick hon upp innan vi åkte bara för att hinna snusa på lillebror.
Syskonkärlek!

Det känns helt rätt att vi väntade 10 år mellan dem. Nu har vi det bästa av två åldrar. En liten förståndig mini vuxen som jag kan hitta på massa roliga saker med och en liten bebbe som jag kan gosas och snusas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela