Livet på landet

Ny frisör och frisyr

Publicerad 2014-06-18 14:44:50 i Allmänt,

Kom på igår att det skulle vara en bra idé att klippa mig innan bebben kommer.
Min frisör hade inte tid förens 15/7 och så länge kan jag inte vänta. Jag fick tag på en ny frisör som jag aldrig varit hos förut men hon klippte min kusin nyligen och det blev jättebra. Hon hade dessutom en ledig tid imorgon så det passade perfekt.

Nåt liknande det här hade jag tänkt mig.

Ska bli så spännande att se resultatet!

Skönt med lite kortare hår till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela