Livet på landet

Mina mirakel

Publicerad 2014-06-26 22:17:42 i Allmänt,

Jag har alltid funderat på om jag kan älska ett till barn lika mycket som jag älskar Yasmine. Finns det mer kärlek att ge?
Nu vet jag att det kan jag. Jag känner mig så oerhört lyckligt lottad som har två underbara mirakel och en underbar man att älska och bli älskad av.
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när vår lilla Vincent kom upp på min mage som en grå och skrynklig liten plutt. Jag kan inte sluta att pussa och snusa på honom.
Jag som tidigare har tyckt att bebisar är rätt så tråkiga och jobbiga har nu helt vänt om och tycker åtminstone att min lilla guldklimp är det absolut mysigaste och goaste som finns.
Trots så gott som noll sömn de senaste dagarna så känns allt så underbart och hela familjen är så harmonisk och allt flyter på så bra.

Vincent tycker dock om att sova större delen av dagen för att sen vara vaken på natten men det ordnar nog till sig snart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela