Livet på landet

Mina duktiga gubbar

Publicerad 2014-06-14 16:12:19 i Allmänt,

Pappa och Andreas har jobbat och slitit med poolen idag och nu har vi äntligen fått den på plats och börjat fyllt upp den lite för att få bort alla veck. Yasmine och Elvira gjorde ett utmärkt jobb med att platta till botten genom att glida runt som små sälar :-)


Nu ska vi bara få hit brandkåren så de kan fylla upp den sen går det att bada.
Det ska fixas med uppvärmning också men det tar ett tag till innan det är klart.

Nu ligger jag och vilar upp mig inför middag på Condis med KF på jobbet. Hälleflundra och creme brulee står på menyn för min del, mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela