Livet på landet

Godmorgon!

Publicerad 2014-06-09 07:19:48 i Allmänt,

Känns att jag sover bättre på nätterna nu för idag vaknade jag strax före sex och kände mig för pigg för att somna om. Hann pussa och krama Yasmine och Andreas innan de åkte också.

Det ser ut att bli vackert väder idag så om kroppen orkar så ska hundarna få sig en tvagning, synd för dem ;-)

Igår kämpade Andreas och PJ på med stenjäkeln som vi stötte på så nu är den borta och vi kan fortsätta med markförberedelserna.


Nu gäller det att lägga på ett kol så det blir nån badning i sommar!
Det känns så jobbigt när jag inte kan vara med och hjälpa till så mycket. Jag älskar hårt kroppsarbete när man får ta ut sig ordentligt och hatar verkligen att inte kunna vara med och arbeta. Känner mig som världens lathög. Men om några månader kan jag också vara med och hugga i.

Nu ropar magen efter frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela