Livet på landet

BF 22/6

Publicerad 2014-06-15 23:10:23 i Allmänt,

Idag är det en vecka kvar till BF. Jag lovade mig själv att inte tänka så mycket på det datumet den här gången då jag vet hur otroligt jobbig varje dag man går över är. Med Yasmine gick jag över 10 dagar innan jag blev igångsatt och det var de segaste, jobbigaste dagarna på hela graviditeten.
Det är ju lite svårt att försöka "glömma" BF datumet då folk hela tiden frågar om det men det känns ändå rätt så ok, än så länge. Nu har jag ju inte gått över tiden än men räknar med att jag kommer att göra det.
Förutom helvetiska smärtor i ljumsken så känner jag mig pigg. Nu i helgen har smärtorna varit värre än någonsin och jag blir så frustrerad när jag hela tiden måste sätta eller lägga mig och vila. Man får vara lite påhittig och hitta lösningar så kan jag ändå göra vissa saker. Tex sitta på en dyna och rensa ogräs i växthuset, halvligga/sitta när jag borstar hundarna och ta många mikropauser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela