Livet på landet

Babyboom

Publicerad 2014-06-03 19:34:07 i Allmänt,

Idag föddes DHLbebis nummer 2 av 5. Den första kom i helgen och näst på tur är jag och en till. Den sista kommer i augusti. Riktig babyboom på DHL nu :-)

Jag har sovit dåligt i natt. Har haft sammandragningar och svårt att andas och inte kunnat hitta någon skön sovställning. Jag har även drömt att jag fått missfall och vaknat flera gånger och varje gång när jag vaknat så har jag legat och väntat på att bebben skulle röra sig innan jag kunde somna om:-( Hoppas på en bättre natt i natt.

Här hemma håller vi på och river för fullt och förbereder för poolen.

Väggen ska bort och ersättas av glaspartier och skjutdörrar ut till poolen.
Åh vad jag längtas tills det är klart! Det kommer bli så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela