Livet på landet

Sooov!

Publicerad 2014-07-29 23:00:12 i Allmänt,

Vincent har sovit sammanlagt max 30 min idag så jag känner mig lite smått sliten. Inte för att jag brukar sova nått på dagarna men det är lite slitsamt att inte kunna göra nått själv utan att behöva bära omkring på en bebbe hela tiden. Han somnade till slut runt tiotiden ikväll så nu hoppas jag att han sover bra inatt och att morgondagen blir bättre.

Imorgon ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Ev få lite påhälsning av en vän men annars ska vi göra så lite som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela