Livet på landet

För varmt!

Publicerad 2014-07-09 22:45:01 i Allmänt,

Jag flyter bort i denna värme! Inte blir det ett dugg bättre av att jag inte får bada heller. När Yasmine och Andreas har plaskat i den svalkande poolen idag har jag fått nöja mig med att doppa benen. Orättvist!
Sån här extrem värme är inget för mig. Det enda man kan göra sånna här dagar är att ligga på stranden och lata sig.
Man ska ju inte klaga men det får gärna vara lite svalare. Vincent verkar inte heller helt nöjd med värmen. Han har legat naken eller i bara blöjan större delen av dagen men det hjälper inte. När han ammar så sitter vi som fastklistrade i varandra. Han vill väldigt gärna bli buren eller ligga i famnen och det känns lite småjobbigt i den här värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela