Livet på landet

Tapeter

Publicerad 2014-01-14 12:50:55 i Allmänt,

Jag funderar på nån av dessa tapeter till bebbens rum:





Tyvärr verkar det som den första har utgått ur sortimentet men jag tror ändå att jag tycker bäst om den andra. På håll ser det ut som grå stjärnor men de är egentligen svart randiga.
Jag var på Colorama för att se om de hade dem där så man kan se hur de ser ut irl men tyvärr hade de inte dem i tapetpärmen:-( De kunde iaf beställa hem rullar och det var ungefär samma pris som om man skulle beställa dem på nätet så för att gynna bygden så köper jag dem hellre här.

Kommentarer

Postat av: Gumman

Publicerad 2014-01-15 08:33:51

Grymt snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela