Livet på landet

Nöjd

Publicerad 2014-01-15 21:15:03 i Allmänt,

Känner mig nöjd med klippningen och färgningen av håret, som alltid när Sandra gjort det:-)
Tog lite på längden och klippte till luggen. Sen blekte/färgade hon lite slingor i luggen och topparna i lila.
Känner mig alltid mycket fräschare efter att jag klippt håret. Härlig känsla!

Det blev en riktig preggo träff inne hos frisören då både jag, Malin och Frida är gravida. Malin och jag har tid nästan samtidigt men hennes mage var bra mycket större än min:-)

Det är inte ofta jag säger det här men jag älskar min tjock mage just nu. Jag står och kollar på den i spegeln flera gånger om dagen och funderar på vad det är för liten krabat där inne♡ Även fast det är jobbigt ibland så älskar jag att vara gravid! Nu när illamåendet börjar ge med sig så känns det mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela