Livet på landet

Mina änglar i vardagen

Publicerad 2014-01-02 20:48:58 i Allmänt,

Tänk vad härligt om alla veckor såg ut som den här. Jobba en dag, ledig två, jobba två dagar och sen helg:-) Lång helg dessutom och ev ska jag vara ledig på tisdag också så då blir det bara tre arbetsdagar nästa vecka med.

Tänk vad underbart det är att ha familj och vänner som ställer upp. Som helt osjälviskt hjälper till när det behövs.
Mina räddande änglar är mamma, pappa, H-O och Emma♥
De ställer alltid upp och det enda negativa är att jag känner att jag inte kan ge tillbaks lika mycket som de ger.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-01-02 21:09:46

Du får mej att gråta! Du ger så mycket, som typ bountybollarna som jag hittade i skafferiet idag:-D både njutning för gommen och fyra extracentimeter runt stjärten, snacka om att ge dubbelt upp!!
Seriöst, älskar dej!

Svar: Love u 2♥
Nette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela