Livet på landet

Kaskadspya

Publicerad 2014-01-16 19:04:39 i Allmänt,

I morse fick jag för första gången se en hund kaskadspy, det hade jag klarat mig utan.
Jag och Yasmine satt och åt frukost i vardagsrummet när vi hörde Andreas säga att det låg en spya i hallen i samma stund kom Loke in och la av värsta kaskadspyan i hundbädden där stackars Freja låg och vilade, men trots sina 12 år så flög hon upp snabbare än blixten och lyckades undvika att få spyan över sig.
Efter det var man inte så sugen på frukost längre.
Jag kan säga att det var inte långt ifrån en till spya när jag skulle torka upp det, blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela