Livet på landet

Bollnäs

Publicerad 2014-01-25 08:01:55 i Allmänt,

Idag blir det troligen en tripp till Bollnäs och Byggmax för att handla golv. Vi har hittat ett golv som kommer passa jättebra med resten av rummet. Vi måste bara se det irl först så hoppas att det ser lika ut som på nätet, isf ska vi köpa det. Sen är det bara väggfärg och renoveringstapet som ska handlas.
Jag har köpt en byrå av en kompis som ska målas vit och som vi ska ha bebbens kläder i.

Vi försöker komma på ett nytt namn till bebben då Yasmine inte tycker att vi kan kalla den för ärtan längre då den faktiskt är mycket större än en ärta nu. Melonen var hennes förslag men det köpte jag inte riktigt:-) Vi får fundera lite till.
På måndag är det dags för det efterlängtade ultraljudet och jag hoppas att allt ser bra ut. Det var iaf ett väldans liv på den i förrgår kväll då jag till och med kände att den sparkade när jag lade handen på magen. Synd att resten av familjen låg och sov så de missade det. Yasmine brukar lägga örat mot magen och lyssna om hon hör den:-)

Nu börjar det kännas som det är dags för lite frukost. Jag tänkte slå på stort idag och steka ägg och bacon, jag blev så sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela