Livet på landet

Vilde

Publicerad 2014-02-21 20:37:25 i Allmänt,

Det är en riktig liten vilde som bor där inne magen! Den här veckan har det känts som hen har växlat mellan att göra volter och att köra boxningsmatcher.
Det är väldigt livat.
Magen har växt rejält sista tiden och det börjar bli tajt att få på sig vissa jackor nu.

Jag har gått upp ca 6 kg och även blivit lite bredare om rumpan men jag bryr mig inte så mycket om det nu. Innan kände jag att det skulle vara jobbigt att gå upp i vikt när jag nyligen lyckats gå ner massa kilon men nu bryr jag mig inte så mycket. Jag äter det jag känner för men försöker undvika att vräka i mig allt för mycket onyttigheter. Nu är huvudsaken att vi mår bra, extrakilona tar jag tag i efter graviditeten. Nu vill jag njuta av den här korta tiden utan att gå och räkna kalorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela