Livet på landet

Måste hålla mig vaken

Publicerad 2014-02-13 22:33:23 i Allmänt,

Gör mitt bästa för att hålla mig vaken så jag kan titta på Revenge som pga OS börjar först 22:30 ikväll. Får se om jag lyckas hålla mig vaken hela avsnittet, skulle inte tro det.

Igår morse halkade Freja i trappen igen. Som tur var gick hon bakom mig så jag lyckades fånga upp henne mellan mina ben. Hon var på väg att fara ner men jag lyckades fånga upp henne genom att knipa fast henne mellan knäna så hon återfick balansen. Annars hade hon åkt ner för hela trappan.
Nu ska jag beställa trappstegsmattor. Grymt opraktiskt med tanke på Loke som hårar som en tok men känns som ett måste innan det går riktigt illa för Frejsan♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela