Livet på landet

Fy för varghatare!

Publicerad 2014-02-08 23:05:34 i Allmänt,

Usch jag vill kräkas på alla varghatare!
Har några på fb som ibland lägger upp inlägg från diverse jaktforum/tidningar och om man läser kommentarerna så blir jag så fruktansvärt äcklad av vilka vidriga personer det finns! Det är helt sanslöst vad de skriver och det mesta är totalt hjärndött dravel skrivet av tvättäkta psykopater.
Fanns det ett jobb där man fick ta bort dessa typer från jordens yta skulle jag vara den första att anmäla mig till det.

Man får tycka vad man vill om vargar men dessa går över alla gränser. När de tappat all logik och bara styrs av ett obefogat hat då har det gått för långt. Sånna människor ska definitivt inte ha rätt att springa omkring i skogen med laddade vapen!

Åkte förresten förbi en jägare i skogen idag strax innan skotern skar och han gav oss en riktig mördarblick för att vi "störde" hans jakt. Du skulle ha tagit ett steg bakåt gubbjävel så skulle jag kört över dig!
Det var säkert en av idioterna som sköt rådjur hejvilt här förra vintern. Då skulle jag backat och kört över honom några gånger till.

Skönt att ha fått ur mig lite aggressioner, känns genast lite bättre.
Nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-11-10 18:08:52

Håller med dig! Tack för att du finns!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela