Livet på landet

Firande

Publicerad 2014-02-07 18:05:44 i Allmänt,

Yasmine var piggare idag så hon kunde gå till skolan och jag kunde åka och jobba igen.
Har haft möte med en dansk säljare på jobbet idag och ibland hängde jag inte alls med i vad han sa men jag förstod iaf det mesta, hoppas jag;-)

Jag gjorde varm smörgåstårta till middag idag och den fick höga poäng av hela familjen. Det är inte alltid så lätt att behaga lilla fröken kräsen men den här gången lyckades jag.

Vi har även firat Loke som fyller 7 år idag och han har fått massor av gott och en hel hög med smaskiga ben, självklart har Freja också varit med och firat. Nu ligger de utslagna och mätta och snarkar ikapp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela