Livet på landet

Here we go!

Publicerad 2014-08-25 23:00:05 i Allmänt,

Idag började min kamp mot extra kilona jag drog på mig under graviditeten. Jag har smygstartat lite de senaste veckorna med att börja dra ner på kolhydrater men från och med idag är det allvar. Nu ska kilona bort. Fett ska brännas och muskler ska byggas!
Bara allt lugnat ner sig med bygget så det finns lite tid över så ska jag förnya gymkortet. Jag längtar verkligen efter att börja gyma igen.
Fram till dess blir det promenader, cykling och träning med Olga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela