Livet på landet

Underbar påskhelg

Publicerad 2014-04-22 07:02:42 i Allmänt,

Vilken dag det var igår! Helt underbart sommarväder och den bästa dagen på länge.
Hela påsken har bjudit på finväder och det har varit så skönt att vara ledig och vila upp sig, träffa vänner och familj och hinna få lite saker gjorda. Att jag dessutom har två lediga dagar till gör inte saken sämre:-) Om jag har räknar rätt så har jag bara 22 dagar kvar att jobba nu innan jag blir långledig! Allt känns mycket lättare när man har nått att se fram emot.

Har bla hunnit med att fixa den tråkiga väggen på väg uppför trappan. Det blev ingen hylla av fönstret som jag hade tänkte då det var i sämre skick än jag trodde men det här blev också bra.


Nu ska vi strax kliva upp och göra oss iordning för en shoppingdag i Sundsvall. Det ska bla handlas grejer till bebben. Spjälsäng och hylla/skötbord skulle bla inhandlas men jag hade sån tur att jag hittade en annons på den spjälsäng vi tänkt köpa. Jag var och hämtade den igår så där sparade vi 500 kr. Det var lite färg avskavd men det kan jag leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela