Livet på landet

Trött

Publicerad 2014-04-15 21:21:31 i Allmänt,

Börjar känna mig rätt så slut i kroppen nu så det ska bli skönt att snart få lite långledigt. Bara två dagar kvar att jobba sen är jag ledig i sex dagar:-)

Det var ju inte den bästa tiden för Andreas att bli invalid när jag inte är i så bra form. Han har inte kunnat gjort nånting nu sen operationen för snart en vecka sen och jag känner att det börjar bli tungt att sköta allt själv. Man får försöka så gott det går men ibland blir jag lite orolig för bebben när det hugger till i magen.
Pappa har hjälpt till med att byta däck på bilen och tvätta den och hjälpt till med en del tyngre saker men jag vill inte bråka för mycket med honom heller då jag vet att han har ont i ryggen.
Jag hoppas att Andreas blir bättre snart så vi åtminstone kan hjälpas åt med vardagssysslorna. Lyfta får han inte göra på minst en månad.

Vi var och storhandlade ikväll när vi skjutsade Yasmine på judon och det var första gången Andreas var in på köpingen sen operationen. Jag fick ju iaf lite packningshjälp men bära fick jag göra själv. Nu känns det som att ljumskarna brinner så resten av kvällen blir det liggläge och kolla lite på Twillight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela