Livet på landet

Shopping

Publicerad 2014-04-22 19:22:22 i Allmänt,

Hemma igen efter en shoppingdag i Sundsvall. Det blev många vilopauser men det gick bra iaf.
Vi hittade allt vi skulle ha och det här är nog första gången som jag inte köper någonting till mig själv. Det blev bara grejer till Yasmine och bebben och lite till hemmet :-)


Yasmine hittade klänning och skor till examen, plus massa andra kläder. Hon är en duktig shoppare, precis som sin mor;-)


Det blev även några outfits till bebben. Det är inte det lättaste att hitta neutral kläder. Det mesta är rosa eller blått:-(

Nu hoppas jag vi orkar skruva ihop sängen och hyllan/skötbordet imorgon så jag kan börja fixa lite i bebbens rum.

Jo förresten en sak hittade jag till mig själv, blå fiskar på Jam jam. Som jag har längtat efter sånna! De är nästan omöjliga att få tag på nuförtiden. De ska jag njuta av ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela