Livet på landet

Ledig dag

Publicerad 2014-04-04 16:43:21 i Allmänt,

Vilken härlig dag det har varit. Så skönt att vara ledig.
Jag tog en välbehövlig storstädning av Yasmines rum och dammsög resten av huset. Sen var jag in och handlade lite, bla gjorde jag fredagspåsar till Yasmine och henne kompis Elvira som ska sova över i natt.


Jag tänkte överraska dem med en spakväll senare ikväll så påsarna innehåller bla hår- och ansiktsmasker, skrubbhandskar och lite gottis.

Jag hämtade upp tjejerna på skolan och sen åkte vi till Yasmines gamla dagis för hon skulle fråga om hon och Elvira fick prya där i slutet av april. En av fröknarna, Anna-Maj, blev jätteglad när vi kom och nästan sprang fram och kramade om oss. Hon har alltid varit den fröken jag gillar bäst där. Antagligen så kommer vi att ställa bebben på kö där och jag hoppas vi får en plats.

Jag har påskat till det lite på bron.

Freja ville också vara med på bilden:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela