Livet på landet

Klippt

Publicerad 2014-04-23 15:15:40 i Allmänt,

Nu är både jag och Yasmine nyklippta.
Yasmine håller på att spara ut håret så hon klippte bara topparna så hon fick bort det slitna. Själv klippte jag en bra bit och det kändes så befriande att bli av med det. Nu känner jag mig som mig själv igen och jag behöver inte gå med håret i en tofs hela tiden. Det är dessutom för kort för att sätta upp i tofs nu så även fast jag skulle vilja så går det inte :-)



Jag sa åt min frisör att säga till mig nästan gång jag får nån dum idé om att spara ut håret. Jag är inte och kommer aldrig bli en långhårs människa!
Jag trivs bäst i lite kortare, busigt hår.

Efter klippningen åt vi lunch på Finness och sen årets första mjukglass på Brollans.

Nu passar vi på att vara ute och njuta av finvädret. Imorgon och på fredag ska jag jobba igen.

Sen ska jag göra iordning i bebisrummet för Andreas har skruvat ihop möblerna så det är klart att börja möblera:-)
Var och köpte ett babyskydd också idag så nu börjar det kännas som alla bitar faller på plats. Snart är allt klart för bebbens ankomst:-) Som vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela