Livet på landet

Grillväder

Publicerad 2014-04-26 20:33:26 i Allmänt,

Dagen har bla bestått av loppis, solning, hämtning av amningskudde, barnskjutsande, bilspekulanter, grillning och hundtvätt.

Det blev ingen bilförsäljning idag då det var två riktiga nötter som var här och kollade på pärlan. De fick åka hem utan bil.
Imorgon kommer det en ny och kollar på bilen. Det har varit stort intresse och det är redan många som hört av sig sen vi lade ut annonsen i torsdags kväll. Får se om det blir försäljning imorgon.


Liksom de flesta andra så passade vi på att grilla och sitta ute och äta i finvädret. Till efterrätt blev det knäckig äppelpaj med massa vaniljsås:-)


Freja fick sig en dusch och imorgon är det Lokes tur.

Yasmine och en kompis tog årets första dopp. Det var inte så kallt tyckte hon... Det vet jag inte om jag tror på.

Nu funderar jag på om jag ska måla en gungstol som vi håller på att göra iordning eller om jag ska passa på att vila resten av kvällen och hoppas på att foglossningen ger med sig lite.
Jag hatar att behöva känna mig begränsad i vad jag kan göra! Jag längtar tills jag kan röra mig utan att ha ont hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela