Livet på landet

Ångrat mig

Publicerad 2014-04-09 20:58:49 i Allmänt,

Nu har jag sparat ut mitt hår under lång tid då jag fått för mig att jag ska ha långt hår. Det är ju så fint att ha en lång slarvig fläta hängandes över ena axeln! Men som vanligt när jag kommit en bit på vägen så lessnar jag och inser att jag är inte en långhårs tjej. Jag trivs nog bäst i lite kortare hår ändå så nu är klipptid bokad till både mig och Yasmine. Får se hur mycket jag klipper av. Mitt hår har blivit så himla slitet under graviditeten:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela