Livet på landet

Tjejhelg

Publicerad 2013-09-05 18:54:16 i Allmänt,

Jag satte nytt rekord igår när jag sprang. Snabbaste kilometertiden hittills:-)
Jag sprang och resten av familjen cyklade. På hemvägen kändes det tungt i benen men det var då jag fick den bästa tiden.
Kände av lite träningsvärk i låren idag när jag gymmade.

Imorgon åker Andreas till fjällen och ska hjälpa vänner att sätta upp en stuga så det blir vara jag och Yasmine hemma. Vi ska ha en mysig tjejhelg och förhoppningsvis får vi sällskap av Emma också:-) Hyra film och äta snacks och godis står högst på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela