Livet på landet

Tiger

Publicerad 2013-10-12 08:12:09 i Allmänt,

Efter två omgångar blekning igår så blev resultatet så här.

Det är lite ljusare i verkligheten.

Idag ska det färgas brunt men nu funderar jag på om jag ska färga det i en ljusare brun färg än den jag har köpt...
Jag trivs rätt så bra i den ljusare nyansen. Problemet är bara att ska jag ha en annan färg så måste jag gå in på en affär och det är jag inte så sugen på att göra just nu.
Igår kväll när jag måsta köpa en andra blekning så drog jag på mig onepiecen och mössa och skjutsade in Andreas och Yasmine så de fick springa in och handla. Kul om man hade blivit stoppad av polisen i en rosa randig vuxensparkdräkt och tigerrandigt hår:-) Då hade de väl låst in mig på psyket!

Får se om jag drar på mig en mössa och vågar mig in på affären. Nu när jag ändå har lyckats bleka ner håret något så skulle det vara kul att prova på att vara lite ljusare brun. Det är ju lättare att färga det mörkare sen än att få det ljust igen.
I-landsproblem på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela