Livet på landet

Nya brills

Publicerad 2013-10-18 21:45:08 i Allmänt,

Idag var jag till optikern och beställde nya linser och nya glasögon. Fastnade direkt för ett par svarta rektangulära glasögon. De skulle antagligen vara klara nästa vecka så jag ser framemot att få hämta dem. Ska bli skönt att ha ett par schyssta brillor som man även kan ha ute bland folk. De jag har nu är trasiga, fula och för låg styrka då jag har haft dem flera år.
Jag fick även ett par nya linser som jag ska prova en vecka och se hur de funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela