Livet på landet

Hemma igen

Publicerad 2013-10-30 20:31:54 i Allmänt,

Stor tjejen är äntligen hemma och jag har fått kramats lite, inte så mycket som jag ville men man får vara nöjd ändå:-)
Hon har gått bananas och sminkat mig så jag fick stå en halvtimme innan jag lyckades tvätta bort allt smink. Jättesnygg blev jag...

Imorgon och på fredag är jag ledig så då ska vi försöka hitta på nått kul tillsammans. Imorgon kväll blir det iaf en sväng på spökkvällen i köpingen. Får se om vi ser några läskiga monster och spöken.

Idag var hon med Emma och barnen på badhuset så det är avverkat. Kanske skulle ta en sväng på Järvzoo eller gå ut och fika. Vi får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela