Livet på landet

Halloween

Publicerad 2013-10-31 16:49:43 i Allmänt,

Idag har vi varit inne på köpingen större delen av dagen.
Jag var på synundersökning sen gick vi en runda i gamla stan med hundarna. Jag älskar att gå och kolla på hus och smyg titta i fönstren och föreställa mig hur det ser ut där inne. Sjukt beteende kanske;-)
Efter promenaden gick vi på kinarestaurangen och åt lunch. Yasmine åt ris med soja och nån liten kycklingbit, själv åt jag så jag blev proppmätt.
Vi gjorde ett besök på biblioteket och spelade spel, läste och lånade en bok och sen åkte vi och vi och handlade inför helgen då vi får finfrämmande.

Väl hemma var det torsdagsstädning som stod på tur och nu sitter vi och väntar på att lasagnerna i ugnen ska bli klara så vi får äta. Efter maten ska Yasmine förvandlas till nåt läskigt monster inför spökkvällen på köpingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela