Livet på landet

Vab

Publicerad 2013-11-11 17:41:22 i Allmänt,

Idag blev en vabdag då lillpluttan är hängig och har ont i halsen.
Hon har legat i sängen eller soffan hela dagen och ätit glass, det får man göra om man är sjuk;-)
Medans har jag passat på att påbörja julstädningen lite smått med att torka ur all lådor och skåp i köket. Skåpen vet jag inte om jag har torkat ur en enda gång sen vi flyttade hit så det var på tiden.
Vi brukar alltid ta en helg innan första advent då vi gör en riktig storstädning i hela huset. I år tänkte jag försöka dela upp det lite istället så slipper man offra en hel helg på städning, tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela