Livet på landet

Träning

Publicerad 2013-11-17 16:24:31 i Allmänt,

Gud vad jag skulle behöva ett hårt svettigt, pass på gymmet nu!

Det är två veckor sen jag var iväg sist och nästa vecka lär det knappast bli nåt heller då det nu är min tur att vara förkyld:-(
Nu får det vara slut på sjukdomar och krämpor!
Jag gick upp till vägen och slängde sopor idag och blev helt slut.

Jag behöver motion och träning för att må bra. Fast det konstiga är att ryggen har varit bättre de senaste veckorna, när jag inte har tränat. Jag misstänker att det är nån kota som ligger fel för när jag går mycket så får jag jätteont i nedre delen av ryggen. Jag kanske borde åka till sjukhuset och kolla upp det igen men sist jag var dit hittade de inget, fast å andra sidan var det en helt värdelös "undersökning" de gjorde också. Jag håller mig helst borta från sjukhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela